• Prace magisterskie z marketingu
    Marketing relacji – dobry temat na pracę magisterską
Marketing

Studia ,a marketing. Perspektywy po ukończeniu studiów.

Marketing to dzisiaj bardzo popularny kierunek studiów, podobnie jak logistyka.

Popularność kierunków związana się z zapotrzebowaniem rynku. Zarówno polskie jaki zagraniczne firmy potrzebują prężnie działającego marketingu, dobrego zarządzania oraz logistyki na wysokim poziomie, tak, aby pozyskiwać jak najwięcej klientów przy jak najmniejszym obciążeniu dla budżetu. Nic więc dziwnego, że studenci chętnie wybierają kierunki, które obiecują stabilną pracę i dobre zarobki.

Zanim to jednak nastąpi student musi przejść przez kilka etapów umożliwiających uzyskanie dyplomu ukończenia studiów na poziomie licencjackim. Jednym z nich jest praca licencjacka z marketingu oraz jej obrona. Aby bez problemu obronić pracę trzeba odpowiednio przyłożyć się do jej napisania.

Marketing jest dziedziną, która wymaga znajomości jej głównych zasad oraz narzędzi, jakie można wykorzystywać na dzisiejszym rynku w tym  zakresie. Dlatego też praca licencjacka z marketingu powinna dawać jej czytelnikowi poczucie, że autor doskonale orientuje się w arkanach potrzeb konsumenckich oraz wpływu na nie.

Niemal każda praca licencjacka z marketingu opiera się na sztampowej pozycji Philipa Kotlera Marketing, która została okrzyknięta „biblią marketingu”.  Na pewno warto zapoznać się z jej treścią i spojrzeniem autora na zagadnienie.

Studia, a ,marketing – konkluzja.

Napisanie pracy licencjackiej to często pierwszy krok do wielkiej kariery. Pracodawcy szukają dobrych pracowników marketingu. Często absolwenci marketingu znajdują zatrudnienie jako sprzedawcy. Zaletą pracy w sprzedaży są nieograniczone zarobki.  Sprzedaż ma wiele postaci. Część z nich jest bardzo ekskluzywna. Sprzedawcami są przykładowo doradcy finansowi, doradcy klienta lub przedstawiciele handlowi.  Ci ostatni to obecnie najbardziej poszukiwani pracownicy na rynku.  Studia z zakresu marketingu dają podstawę do pracy na takich stanowiskach. Należy pamiętać, że swoje kompetencje należy cały czas rozwijać. Warto studiować rozmaite filmy szkoleniowe oraz czytać książki z zakresu rozwoju osobistego oraz sprzedaży. Znajomość technik sprzedaży oraz prezentacji  może być bardzo pomocnym uzupełnieniem do posiadanego już wykształcenia. Alternatywą dla pracy w sprzedaży, może być praca w marketingu internetowym. Wymagane tu będzie jednak samozaparcie do przyswojenia sobie wiedzy informatycznej.

Epic Marketers

Jesteśmy legalnie działającą firmą, która z sukcesami pomaga w pisaniu prac dyplomowych z marketingu i innych przedmiotów od lat. Mamy bogate doświadczenia i liczne osiągnięcia. Skontaktuj się z nami, a osiągniesz sukces!


Dodaj komentarz