• Prace magisterskie z marketingu
    Marketing relacji – dobry temat na pracę magisterską
Prace licencjackie z marketingu

Marketingowiec – jakie cechy powinien posiadać?

Prace licencjackie z marketingu przygotowują studentów do przyszłej pracy zawodowej. To bardzo dobrze. W tym artykule przeanalizujemy, jakie cechy i umiejętności powinien mieć dobry marketingowiec. Wbrew pozorom, nie jest to takie łatwe. Marketing to potężna dziedzina wiedzy, w której występuje wiele specjalizacji.

Po pierwsze dobry marketingowiec nie powinien bać się sprzedawać. Bardzo często wiele osób czuje paraliżujący strach przed sprzedażą. Tymczasem w marketingu sprzedawanie to wręcz podstawa wszystkiego. Bardzo trudno jest być sprzedawcom, bez odpowiednich umiejętności sprzedażowych. O sprzedaży trzeba się uczyć i jeśli trzeba praktykować ją.  Obecnie handlowiec to najbardziej poszukiwany pracownik na polskim rynku pracy.

Dobry marketingowiec interesuje się ekonomią oraz ogólnie biznesem. Codziennie wchodzi na konkretne strony internetowe, aby być na bieżąco. Analizuje to, co w biznesie działa, a co nie. Stara się dostrzec te trendy, które będą kształtować gospodarkę,  Marketingowiec wie, że natura nie znosi próżni i  jak to mawiał Nicollo Machiavelli “wszystkie sprawy ludzkie są w ciągłym ruchu”.

Dobry marketingowiec powinien być również kreatywny. Kreatywność to bardzo ważna rzecz. Ktoś, kto potrafi stworzyć interesującą wizję, ideę lub świat, może zarobić miliony. Obecna gospodarka będzie likwidować proste prace fizyczne. Promować będzie ona różnych kreatorów. Przykładowo mogą to być pisarze, piosenkarze lub twórcy gier. Praca twórcza jest trudna do skopiowania, dlatego też będzie ona zyskiwać na znaczeniu.

Dobry marketingowiec powinien dużo czytać. Nie bez powodu mówi się, że “człowiek jest sumą książek, które przeczytał”.  Literatura z zakresu marketingu i sprzedaży jest bardzo bogata. Dobry marketingowiec wie, że lepiej czytać praktyków z sukcesami, aniżeli czystych teoretyków. Jak mawiał Napoleon “”najlepszym mówcą na świecie jest sukces”. Najlepiej czytać i słuchać tych ludzi, którzy odnoszą triumfy w danej dziedzinie i analizować ich przyczyny. Sprawny marketingowiec próbuje zduplikować, to co działa u innych, w swoim działaniu.

Dobry marketingowiec nie może być pesymistom, ani też skrajnym optymistom. Najlepsze podejście  to podejście realistyczne. Uważa on na  największe ryzyko biznesowe – przeliczenie. Dobry marketingowiec wie, że ryzyko podejmować należy, ale w sposób rozsądny.

Prace licencjackie z marketingu, a realny biznes. Refleksje.

Prace licencjackie z marketingu powinny dotyczyć realnych, biznesowych problemów. Powinny one przygotowywać do przyszłej pracy zawodowej. Dobry marketingowiec wie, że oceny w szkołach to jedno, a realna praktyka to drugie. Wiele osób jest świetnymi teoretykami, ale boi się działać w warunkach ryzyka i niepewności. Historia zna wiele przypadków, w których osoby bez jakiegokolwiek wykształcenia odnieśli fantastyczne sukcesy. W związku z powyższym wciąż rozwija on swoje zdolności i kompetencje, aby odnosić sukcesy w biznesie.

Epic Marketers

Jesteśmy legalnie działającą firmą, która z sukcesami pomaga w pisaniu prac dyplomowych z marketingu i innych przedmiotów od lat. Mamy bogate doświadczenia i liczne osiągnięcia. Skontaktuj się z nami, a osiągniesz sukces!


Dodaj komentarz