Tematy prac magisterskich z marketingu. Przykłady i wskazówki.

Tematy prac magisterskich z marketingu odnoszą się do różnych zagadnień związanych z tzw. marketingiem mix (na który składają produkt, promocja, cena i dystrybucja). W poniższym artykule przedstawimy przykłady tematów z tej dziedziny. Udzielimy tutaj również ciekawych wskazówek. co do wyboru tematy swojej pracy dyplomowej.


Po pierwsze wybrany przez Ciebie temat pracy magisterskiej z marketingu musi być zgodny z Twoimi planami zawodowymi. Jeśli przykładowo planujesz pracować w marketingu internetowym, to najlepiej napisz swoją pracę dyplomową o promocji produktów lub usług w Internecie. Twoja praca dyplomowa powinna być ściśle zespolona z Twoimi ambicjami zawodowymi.


W poniższej tabeli prezentujemy przykładowe tematy z zakresu marketingu. Być może, któryś z nich spodoba się Tobie na tyle, że zdecydujesz się o nim pisać swoją pracę dyplomową.


Tematy prac magisterskich z marketingu

Wpływ marki na preferencje konsumentów.

Marketing bankowy, na przykładzie kampanii promocyjnej danego banku.

Skuteczne wykorzystanie marketingu narracyjnego.

Wykorzystanie marketingu relacji na przykładzie danej firmy.

Skuteczne wykorzystanie marketingu narracyjnego.

Cena – jej rola w marketingu.

Przekaz podprogowy i jego wykorzystanie w nowoczesnym marketingu.

Efektywność reklamy internetowej

Strategia marketingowa firmy o profilu produkcyjno-handlowym.

Wykorzystanie badań marketingowych przy planowaniu przedsięwzięć biznesowych.

Jak widać, ciekawych zagadnień w marketingu nigdy nie brakuje. Jeśli masz problem z wyborem odpowiedniego tematu, to zawsze możesz zgłosić się do swojego promotora. On na pewno pomoże Tobie wybrać odpowiednie zagadnienie. Promotor ma bardzo bogatą wiedzę merytoryczną i warto z niej skorzystać.


Tematy prac magisterskich z marketingu. Ogólne rozważania.

Tematy prac magisterskich z marketingu są często naprawdę bardzo fascynujące oraz praktyczne. Najlepszym rozwiązaniem jest na pewno pisanie pracy dyplomowej o rzeczy, której możesz doświadczyć w praktyce. Tworzenie pracy dyplomowej o zagadnieniu czysto abstrakcyjnym, raczej nie pomoże Tobie w karierze. Pracę magisterską z marketingu powinno się traktować jako początek swojego życia zawodowego.


Najlepiej już podczas studiów szukać pracy w marketingu. Nie od dziś wiadomo, że największą wartość ma wiedza zdobyta podczas realnego działania. Podobnie, jak stal hartuje się w ogniu, tak dobry marketingowiec kształtuje się podczas prowadzenia realnych działań marketingowych.

Avatar

Epic Marketers

Jesteśmy legalnie działającą firmą, która z sukcesami pomaga w pisaniu prac dyplomowych z marketingu i innych przedmiotów od lat. Mamy bogate doświadczenia i liczne osiągnięcia. Skontaktuj się z nami, a osiągniesz sukces!


Dodaj komentarz