Marketing, a praca licencjacka – o czym pisać ?
Marketing, a praca licencjacka – o czym pisać swoją pracę dyplomową? Konkretne wskazówki, które pomogą Tobie napisać ciekawy licencjat o tematyce marketingu.
Praca licencjacka Marketing – pod tym hasłem kryje się kilka różnych wątków, które można wykorzystać w licencjacie. Po pierwsze: narzędzia promocji – czyli w jaki sposób najlepiej sprzedać swoje towary czy usługi docelowym klientom, po drugie: reklama w biznesie, a więc kampanie reklamowe, etyka reklamy, psychologia reklamy, po trzecie: cena, promocje, sprzedaż bezpośrednia, analiza rynku.
Te wszystkie zagadnienia są do wykorzystania w pracy licencjackiej z Marketingu. Możemy użyć ich na przykładach firm, instytucji publicznych, gmin, a nawet zespołów muzycznych. Dzisiejszy świat zmusza tych, którzy są na rynku usług, lub chcą sprzedawać swoje towary, to znajomości narzędzi marketingu i optymalnego sposobu wykorzystywania ich. Dlatego w obecnych czasach taki kierunek studiów jak marketing i zarządzanie jest bardzo popularny.
Z tego powodu także praca licencjacka z Marketingu jest jednym z ostatnich szczebli w edukacji, by zdobyć dyplom z tego kierunku i mieć szansę na pracę, która daje wiele możliwości, przyczynia się od rozwoju zarówno osobistego jak i gospodarczego oraz daje szanse wielu młodym ludziom wejścia na rynek pracy. W ostatnich latach wiele firm zagranicznych ulokowało w Polsce swój kapitał, widząc potencjał naszego rodzimego rynku. Skutkuje to stworzeniem nowych miejsc pracy i nowych możliwości dla młodego pokolenia.
Marketing i praca licencjacka – jak to pogodzić?
Napisanie pracy licencjackiej z Marketingu stanowi wstęp do kariery naukowej bądź zawodowej. Należy pamiętać, że same prace dyplomowe nie decydują o wartości kandydata w oczach pracodawcy. Konkretna, praktyczna wiedza, to często to co jest najważniejsze dla pracodawcy. Bardzo ważne jest, aby temat pracy licencjackiej był zgodny z potrzebami obecnego rynku pracy.
Im bardziej praca jest abstrakcyjna, teoretyczna, tym mniejsze prawdopodobieństwo, że będzie ona Twoim atutem na rynku pracy. Jak pisał kiedyś Nicollo Machiavelli „wszystkie rzeczy ludzkie są w ciągłym ruchu”. Należy więc w wyborze swojego tematu uwzględnić również obecną sytuację rynkową. Tworzenie pracy dyplomowej o zagadnieniu, które nie jest perspektywiczne, raczej nie pomoże Tobie w karierze.
Prace licencjackie z Marketingu
Obecnie bardzo wielu absolwentów marketingu pracuje w sprzedaży. Studiując marketing, warto rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe oraz graficzne. Warto dostosowywać swoje kompetencje do zmieniających się wymagań rynku.
Zaprzyjaźniony portal:
Pomoc w pisaniu pracy magisterskiej z Marketingu