Marketing – o czym pisać w pracy licencjackiej.

Praca licencjacka marketing – pod tym hasłem kryje się kilka różnych wątków, które można wykorzystać w pracy licencjackiej. Po pierwsze: narzędzia promocji – czyli w jaki sposób najlepiej sprzedać swoje towary czy usługi docelowym klientom, po drugie: reklama w biznesie, a więc kampanie reklamowe, etyka reklamy, psychologia reklamy, po trzecie: cena, promocje, sprzedaż bezpośrednia, analiza rynku.

 

 

Te wszystkie zagadnienia są do wykorzystania w pracy licencjackiej z marketingu. Możemy użyć ich na przykładach firm, instytucji publicznych, gmin, a nawet zespołów muzycznych. Dzisiejszy świat zmusza tych, którzy są na rynku usług, lub chcą sprzedawać swoje towary, to znajomości narzędzi marketingu i optymalnego sposobu wykorzystywania ich. Dlatego w obecnych czasach taki kierunek studiów jak marketing i zarządzanie jest bardzo popularny.

Z tego powodu także praca licencjacka z marketingu jest jednym z ostatnich szczebli w edukacji, by zdobyć dyplom z tego kierunku i mieć szansę na pracę, która daje wiele możliwości, przyczynia się od rozwoju zarówno osobistego jak i gospodarczego oraz daje szanse wielu młodym ludziom wejścia na rynek pracy. W ostatnich latach wiele firm zagranicznych ulokowało w Polsce swój kapitał, widząc potencjał naszego rodzimego rynku. Skutkuje to stworzeniem nowych miejsc pracy i nowych możliwości dla młodego pokolenia.

Dodaj komentarz